Problem z bootovanim

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Květen 14 12:54:28 CEST 1998

On Thu, 14 May 1998, Stefan Stieranka wrote:
> Skonci pri hlaske:
> "Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:00"
> Mam SCSI disk a ti chce asi IDE (aspon si myslim).
No, pominu-li moznost, ze mohou chybet nejake adresare v c:\linux ,
tak mne napada uz jedine moznost, ze jadro nema podporu pro tvuj SCSI
radic. Coz se mi u monkeyho stalo taky. Chce to sehnat nekde novy
kernel s driverem pro tvuj scsi radic. Kernely jsem videl nekde na Inetu
v instalaci Slackwaru a taky jeste u jedne distribuce, ale nemuzu si
vzpomenout.
A nebo rict nejakymu kamosovi, aby ti nejaky ten kernelik donesl na
diskete.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743