Login core (Was in Re: Core v /)

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Květen 14 15:19:33 CEST 1998

On Thu, 14 May 1998, Radek Andrs wrote:

> [...]
		     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ to je to ono

 ke generovani signalu SIGQUIT (signal 3) dochazi, kdyz na terminalu
zadate klavesu quit, je podobny signalu SIGINT, ale dochazi ke generovani
obrazu pameti == core !!

takze to vypada, ze uzivatel so rpzmyslel login a dal CTRL+C, nebo
obdobnou kombinaci klaves

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "