Wanted: Chybicky v siti?

Petr Snajdr snajdr na brailcom.cz
Čtvrtek Květen 14 20:49:10 CEST 1998

Dobry den,
   dostal jsem se k jedne siti, kde mi velice zvlastne
funguji nektere sluzby. To zvlastne je mysleno pomalu.
ma 10 a 100 Mb ethernet. Na 10 chodi ftp tak v 0.1 % pripadu
tak 500 kB/s, ale prevazne spis jen 50 kB/sec.
Na 100vce je to kolem 500 az 650, ale porad se mi zda, ze
je prece jen trochu malo. Ted je otazka cim to je. O te siti
prakticky nic nevim (je to zakaznik, ktery tvrdi, ze vse
je v poradku), ale ono evidentne neni. Bohuzel nemam
nic cim bych mohl sit nejak otestovat. Tedy mam - Linux.
Jenze jak? Na siti beha TCP/IP, IPX a AppleTalk, mozna
ze i neco jineho. Pokud spustim Linux a chvilku na nejpres FTP
prenasim soubory, udelam telnet atd. stava se, ze nektera spojeni
se po case korektne neuzavrou a netstat na nich zastavi
a po nekolika timeoutech (a minutach) vesele pokracuje
s tim, ze oznami, ze port XYZ se prave uzavira nebo ceka na uzavreni
nebo neco podobneho. Dalsi zajimavym a alarmujicim
ukazem je "skokovitost". FTP prenese par kB, zastavi se, pak
skokem prenese dalsich park kB a tak se to opakuje do konce.
V nekterych pripadech se soubor ani do konce nedostane, ale
nevim na 100% na cem padne. Cim by to mohlo byt resp. jak
na to s pomoci Linuxu prijit resp. si to overit?
K dispozici mam Linux, Windows95, WindowsNT, Novell Netware a
MacOS, pricemz Linux komunikuje na IPX, TCP/IP i AppleTalku.

Dekuji za vsechny namety

S pozdravem
    Petr Snajdr