Tuhnouci Linux

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Pátek Květen 15 11:41:18 CEST 1998

Pokud je ten počítač nový, nechal bych si na něho od dodavetele
nainstalovat NT. Pokud by se jim to nepodařilo, chtěl bych ho vyměnit.

Já jsem měl problém při instalaci Linuxu na PC s nějakou divnou základní
deskou (novou) s neintelským čipsetem.

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz