LOW level format scsi disku?

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Květen 15 16:12:28 CEST 1998

Ahoj!

> Obavam se, ze nepomuze ani svecena...
> Jestli je tam hodne vadnych sektoru, tak je mozne, ze disk je
> z toho nestastny a boji se, ze uz nebude mit zadne nahradni sektory,
> tak proste hlasi chybu.
> Mam zkusenost, ze disk, ktery zacne hlasit chyby je nejvhodnejsi
> z 90% vadnych kusu vyhodit. Pokus o zachranu se muze mozna zadarit,
> ale behem mesice se to zase rozsype.
> Jinak neznam duvod, proc by nesel Fujitsu disk zlowlevelformatovat
> na adaptecu. Adaptec umi vsechno. A kdyz ne, tak neni chyba
> v adaptecu... :-))

:-) Nakonec jsem stahnul jisty zdrojak scsifmt.c, zkompilil,
prekompilil jadro, pustil (masina na 10 minut kompletne vytuhla) a
hle, kouzlo se povedlo. Disk se tvari ze funguje.

								Pavel

PS: S tim ze se rozsype tak trochu pocitam.
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+