fvwm a scroll on pri startu X

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Květen 15 16:55:04 CEST 1998

Preji hezky vikend.
Uz delsi dobu se trapim s nastavenim fvwm. Kdyz spustim X (startx
na RH5.0), tak se nemuzu pohybovat mezi virtualnima obrazovkama
(nebo jak se to jmenuje - nevim presne).
Az kdyz dam mysi leve tlacitko/Preferences/Scroll Setup/On
tak to zacne fungovat. Dival jsem se do souboru v adresari /etc/X11
a jeste nekde v /usr/X11R6/lib/neco a krome toho, ze vyse zminena akce
nastavuje Edge Resistance 400 400, tak jsem na nic svetoborneho
neprisel.
Akorat, ze v /etc/X11/ je adresar AnotherLevel, z cehoz jsem usoudil
(a rpm -qa), ze to asi pouzivam.
Mam dale nastaveno wmstyle less TIFF wm a v souboru ~follner/.wm_style
je napsano Mwm.
ps mi vypise:
fvwm2 -cmd FvwmM4 -debug /etc/X11/AnotherLevel/fvwm2rc.m4

A jeste neco: po naistalovani cestinymi nefunguje mysoidni prenos textu
mezi xtermama. Je to normalni?
Jak muzu vylepsit X k me spokojenosti?
Diky. Ahoj.

 That's all, folks.