Ze by zase neco s diskem?

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pátek Květen 15 18:37:03 CEST 1998

ja vim, uz dlouho jsem si nestezoval na spolehlivost IDE disku.
Ale prece, podle vseho mam v partiton table vadny odkaz na extended
partiton,  ve ktere jsou tri linuxove oddily. Nebo je extended cela v
haji. Nicmene disk spokojene zije a wddiag rika, ze je uplne OK.

Existuje neco jako signatura ext2 filesystemu, kterou bych mohl hledat
po disku a tak lokalizovat zacatky oddilu? fsck je toho nazoru, ze
vse je OK, akorat ze mu jadro vynada, ze hleda partiton table za koncem
disku. Nasledne ohlasi, ze partition ma nulovou delku, coz neni pravda.
Bohuzel stejne skonci jadro pri bootu.
Jdu hledat po netu nejake dalsi info k teto problematice, doufam, ze nebudu
narcen z necteni FAQ, ale celkem by se hodila odpoved v dohledne dobe,
tak se nejdriv ptam, nez se ponorim do hlubin netu. Stacilo by mi najit jen
jeden z tech oddilu ostatni jsou odzalohovane, ale na tenhle nezbylo misto
(disk ma 6GB).

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.