csdvi2tty (Was: Re: ps2ascii cesky + X11 keyb cesky)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Květen 18 08:11:40 CEST 1998

   Datum: Mon, 18 May 1998 07:43:20 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Pavel Hanak <hanak na BRAILCOM.CZ>

Preji prijemny den,

   > ftp://ftp.cstug.cz/pub/local/cstug/vodicka/csdvi2tty
   >
   > Chtel jsem se na to taky nekdy podivat (ohledne prepsani do Linuxu), ale
   > zatim jsem se k tomu nedostal. Kdybyste to udelal, tak mi dejte vedet.

tuto utilitku mohu jen doporucit. Jeji prizpusobeni Linuxu je otazkou
peti minut (vcetne stahnuti zdrojaku k dvi2tty a nasledne
rekompilace). Zadne prepisovani neni (vzhledem k tomu, jak vypada dvi
soubor) potreba.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz