Emacs vs LANG

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Květen 18 17:09:50 CEST 1998

On 18 May 98 at 16:39, Milan Zamazal <linux na muni.cz> wrote:

>     JH: Dobry den.  Zjistil jsem pozoruhodnou vec a sice, ze kdyz mam
>     JH: nastavenou promennou LANG (tedy ceske prostredi),
>     JH: emacs-20.2-6.cs "nevidi" soubory v adresari.
>
> Nejsou nahodou data cesky?  Pak by to byla chyba, otazkou je ovsem
> ceho. :-)

   Chyba je nastavovat promennou LANG. Nastavte LC_CTYPE, pripadne jeste
LC_COLLATE a LC_MESSAGES. Mozna, ze by se mely jednotlive aplikace nejak
vyrovnat s tim, ze ruzne jazyky maji ruzne formaty datumu a casu (treba
nekde v konfiguracnim souboru by bylo uvedeno, ze chci aby Word for Linux
pouzival cestinu :-) , ale vnutit vsem aplikacim, aby pouzivaly kompletni
ceske locales je zverstvo, ktere urcite nikdo nemysli vazne.

                                                S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229