spusteni programu sendmailem

Ivo Panacek Ivo.Panacek na regionet.cz
Pondělí Květen 18 20:20:28 CEST 1998

Vlach Vladimir wrote:

> Dekuji za radu. ja jsem to prehlednul. Ale nastal jiny problem:
> On tedy pouziva pprava uzivatele nobody, ale ja potrebuji spoustet script
> s uzivatelskymi pravy root !.

To se mi zda velmi nebezpecne. Prave dokoncuji "bezpecny" (podle mne ;-)zpusob,
jak neco takoveho delat. Zda se, ze to chodi. Vec spociva v tom, ze
poslu mail kryptovany a podepsany PGP (5.0i) a mail robot si to overi
a podle tabulky se pres ssh napoji na spravny pocitac jako spravny uzivatel
(treba root)
a spusti, co je potreba. Vse je ale nastaveno predem na tech masinach.
Zda se, ze se mi to velmi dobre (dneska) rozchodilo. Bude-li zajem,
muzu to zverejnit, chce to jeste trochu ucesat, prozkouset a popsat.
Pouzivam k tomu jen ssh, PGP 5.0i a upraveny program "mpack".

Zdravi

Ivo Panacek
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz