Aky Linux ?

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pondělí Květen 18 21:34:48 CEST 1998

> osobne vam doporucuji Red Hat 5.0 (co zje distribuce vystavena nad Linuxem
> 2.0.32). je uzivatelsky nejprijemnejsi ze vsech a snadno se instaluje. ma
> asi dnes nejvetsi podporu.

  redhat je tak dobry akorat na zacatek s linuxem - je to uklikane -
  celkem to chodi bez sloziteho nastavovani, clovek se nauci nejakemu
  poradku v dir tree atd.. no, taky to ma spoustu der, je to site horkou
  niti a bez errata a update se clovek neobejde...

> experimentatori dale uzivaji Debian prip. Slackware.

  ja jsem presel z redhata na sw a jako experimentator si rozhodne
  nepripadam ;)

> milan sorm

> --
> Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
> office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
> telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)