CORBA na linuxu

Karel Gardas gardask na risc.upol.cz
Úterý Květen 19 11:38:14 CEST 1998

> Chtel bych vyuzit ve sve aplikaci distribuovanych objektu pres CORBA ORB .
> Zajimalo by me  kde neco takoveho roste pro linux , pripadne kdo ma jake
> zkusenosti s temito ORBy nejlepe v jazyce java .

   Ja pouzivam MICO (pisu do toho Relationship Service), ma to c++
mapovani a cele je to v c++. Bylo to  napsane pro akademicke ucely, takze
zadne prasarny, ale pomerne pekny kod. - samozrejme pomaly (i kdyz nekdy
si budu muset dat tu praci a srovnat to s Orbixem a VisiBrokerem :)))
Vyvoj to ma pomerne hodne dynamicky, autori na tom porad delaji a v soucasne
dobe delaji na nekterych featurach z Corba 2.2 spec. Jinak je to plne Corba 2.
   Roste to na: diamant-atm.vsb.cs.uni-frankfurt.de/~mico/

Preji hodne uspechu.

Karel Gardas