Rozesilani broadcast type 20

Úterý Květen 19 11:50:00 CEST 1998

On Mon, 18 May 1998 Jan.Tomasik na iccc.cz wrote:

> Nevite nekdo prosim pekne, jak zaridit, aby linuxovy router rozesilal
> broadcast type 20, pro protokoly IP a IPX.
> Potrebuji to aby bylo videt v jednotlivych subnetech smb-zdroje (win95,
> winnt,unix-samba..)
> V Cisco routerech to lze nastavit napr. jako "ipx type-20-propagation".

Na to jsem kdysi nekde (bohuzel ted uz nevim kde) sehnal patch do kernelu.
Proste jsem ho videl, rekl si ze by se to nekdy mohlo hodit a od te doby
mi lezi na disku. Ale nezkousel jsem ho, takze je to uplne bez zaruky.
Kdyztak pak napiste sem do konference jestli o fuguje. Ten patch je
kratoucky a tak ho prikladam.

Leos Bitto