naky pekny html editor pro X

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Květen 19 15:27:38 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

>     :: Nevite nekdo o nejakem peknem subj. ? Mel jsem tu cest vyzkouset
>     :: asWedit, metahtml-5.01 (nesel zkompilovat - problem s gdbm) a
>     :: xhtml, ale zadny mi nevyhovoval.  Mam predstavu o necem jako
>     :: HomeSite pro windoze..  Nemate nekdo tuseni ?
>
>     ZK: Popis sve predstavy - na jednoduche psani by mohl stacit treba i
>     ZK: samotny Netscape Gold/ Communicator
>
>         Ja bych jich par mel:
>                 -  WYSIWYG
>                 -  bezproblemova prace s ISO-8859-2
>                 -  podpora tabulek, frames
>                 -  syntakticka kontrola HTML
> [...]

No ja nevim, jestli tohle vubec nekde na nejakem systemu existuje.
Co si treba  neco takoveho napsat :-)

Kdyby jsi se obesel bez toho wysiwyg tak existuje nejake kompilatory
ve stylu latex-u, ktere v ramci moznosti delaji casti zbylych bodu.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk