lynx a chrset windows

Jeeff jeeff na fornax.elf.stuba.sk
Středa Květen 20 11:08:57 CEST 1998

ahojte.

uz dlhsiu dobu sa snzim rozchodit, aby mi lynx prijal stranku s win-1250
kodovanim. Neviem ci nie je problem v proxy, lebo ked idem bez proxy tak
stranku natiahne (ale takto idu len slovenske stranky). Pritom to roby aj
pri strankach, ktore pouzivaju modczech, ktory by mal robit prekodovanie.
Ked idem na takuto stranku, tak mi to hodi:
text/html;charset=windows-1250  D)ownload, or C)ancel

lynx pouzivam 2.7.1

diki moc

                                  \|/
                                 (@ @)
 |	     Lubos Balat: jeeff na fornax.elf.stuba.sk                     |
 |			    balat na decef.elf.stuba.sk	                |
 |            	       URL: http://fornax.elf.stuba.sk/~jeeff/          |
 |	        	    http://decef.elf.stuba.sk/~balat/           |