X windows a W95

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Středa Květen 20 18:22:32 CEST 1998

> mam dotaz, se kterym jsem se jiz do konference obratil a nic :-) (tedy
> nenasel jsem spriznenou dusi):
>
> Prosim, pouziva nekdo X server (klient na Linuxu)  na Windows95. Hledam
> produkt, na kterem by bezela cestina. Nerikejte, ze nikdo nema v praci W95
> jako ja a potrebuje pristupovat na Linux pod X s cestinou. Samozrejme by se
> mi nejvice libilo, pokud by to bylo free....
>
> Predem diky za radu a zkusenosti.

My to na SPS-SE, kde delam civilku, resime tak, ze na tech strojich
co jsou W95 startujeme pomoci loadlin.exe linux tak, ze si vezme
korenovy filesystem prez NFS z toho hlavniho Linuxu. No a na tomto
(skoro) bezdiskovem linuxu  pustime v inittab
  /usr/X11R6/bin/X -bpp 16 -query Hlavni_linux
prizemz ta X-ka jsou samozrejme pocestena. Tem W95 to zabere na HD cca
32kB (loadlin.exe) + 390kB (zImage) a neni treba vyclenit zadnou zvlastni
partition pro linux.
Dalsim resenim je uziti monkey linuxu http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/
zabere podstatne vice mista na te FATce, ale i zde neni treba vyclenovat
misto na HD a ma tu vyhodu, ze je to Linux s X11 a ne nejaka nahrazka
pro Windows. (Jako  treba pro NT je pomerne pekne, ale drahe OpenNT,
viz http://www.OpenNT.com/).

Nevim zda to resi vasi situaci. Samozrejme, ze nejde cut+paste
z MS-Wordu do Applixware, ale takove problemy lze resit i jinak ---
ale to je zase jina pohadka.

Pekny den  preje
			Michal Kocer

--
Michal Kocer <kocer na ipex.cz>                         _OoO_
http://doppler.thp.univie.ac.at/~kocer           _0oO_   _Oo0_