Boot CD pro RH

Jan ONDREJ / SALSOFT ondrejj na salstar.award.sk
Středa Květen 20 19:57:41 CEST 1998

Ahoj.
On Wed, 20 May 1998, Pavel Lisy wrote:
>1. Je mozne udelat si instalaci RH na vice CD? Ze bych mel updated CD
>plus zajimavosti z contribu. Urcite je ze, ale jak?
>2. Jak jsem koukal, da se nejak ovladat instalacni procedura, tj.
>jaka rpm-ka budou patrit pod jednotlive puntiky uvodniho vyberu. Jde
>tam doplnit neco vlastniho, napr. cestina, contrib (jde mi hlavne o
>to, jestli ty baliky mohou byt nekde jinde nez v adresari
>RedHat/RPMS, jinak bych to snad umel)

  No neviem, ale nevidim problem, preco by sa na jedno CD
nemal zmestit cely RH 5.0 s updatmi + nieco z contribu.
Ved cele binarky RedHat 5.0 maju asi 230 MB, takze ostava
este spusta miesta, kam sa daju doplnit dalsie balicky.
V tomto pripade treba ale adresar SRPMS so zdrojovymi textami
pre balicky RPM umiestnit na to spominane druhe CD.
  Ak by toto nestacilo, tak uz pomoze asi len uprava instalacneho
programu, ale to je trocha riskantne (aj ked neviem presne,
mozno to ten instalacny program dokaze).

			Cau.
					SAL