? Samba a ISOLatin2

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Středa Květen 20 20:24:10 CEST 1998

Prosim vas, kdo pouzivate volbu "character set = iso8859-2" ?

Ted mam cerstve rozchozenou 1.9.18p4 a chtel jsem zkusit preklad jmen
souboru PCL2-ISOL2. Nechodi mi to - porad se ukladaji v PCL2. Nevite
nekdo proc ?
Samozrejme jsem v charcnv.c doplnil do init_iso8859_2() vsechny
cesko-slovenske znaky (puvodne tam byly jen polske).

V smb.conf mam z toho, co souvisi se jmeny souboru:

   preserve case = yes
   character set = iso8859-2
   client code page = 852

V .p5 je pry:
New code page 852 tranlation table created by Petr Hubeny.

Nevite nekdo, ze by tam treba muj problem byl vyresen ?

Diky
--
| Miroslav Vancl, admin. oper. sys.        SETUZA a.s.           |