xauth

Čtvrtek Květen 21 00:09:46 CEST 1998

On Wed, 20 May 1998, Michal Ludvig wrote:

> Ahoj,
> pred nedavnem jsem se tu ptal jak se bezpecne zalogovat ke Xwin prez sit.
>
> Ted to zkousim resit tak, ze na klientovi spustim jen program 'X',
> SecureShellnu se na server a tam napisu `fvwm -d klient:0.0 -s`.
> Problem je, ze to nechodi ;-( Ten X-server na clientovi mi pise:
>
> AUDIT: Wed May 20 22:31:37 1998: 958 X: client 1 rejected from IP \
>  194.113.183.93 port 23328
>
> Samozrejme nepochodim, ani kdyz si zkusim pustit jiny program a napisu mu
> parametr -display klient:0.0.

> [...]

Zkuste nez pustite ten secure shell (ale pote co spustite Xserver)
nastavit "export DISPLAY=:0.0" (nebo jinak, podle toho jaky display ten
Xserver vytovri) a na druhe strane pak spustte (po nalogovani pomoci ssh)
windowmanagera BEZ urcovani kde se ma zobrazovat. To pozna podle
promenne DISPLAY kterou mu spravne nastavi ssh. To by snad melo fungovat.

Leos Bitto