CD RH 4.2

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Květen 21 08:26:09 CEST 1998

> 1. Ma nekdo v Praze prebytecne CD s RedHat 4.2? Rad bych ho za rozumny
> peniz koupil, nebo prepalil (odpovedi prosim na radik na p15.monet.cz).
>
> 2. Ceka me "downgrade" z RH 5 na RH 4.2, ale RH 4.2 jsem nikdy nevidel.
> O co vsechno prijdu, alespon strucne....... :-(
>
> 3. Mate nekdo zkusenosti s InterBase for Linux, nejlepe pri pokusech na
> RH 5?
Po nainstalovani IB na RH 5.0 normalne funguje. Moc jsme to
netestovali, ale zda se, ze zadne problemy nejsou. Pripadne mohu
poslat, jake knihovny mam nainstalovane. (Libc5 jsem instaloval kvuli
StarOffice 4.0)

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe