IP accounting v Linuxu - presnost

Borek Lupomesky lupomesk na sun.ujep.cz
Čtvrtek Květen 21 13:37:51 CEST 1998

On Thu, 21 May 1998, Jan Kasprzak wrote:

> 	Asi mas nekde neco spatne. IP accounting v Linuxu
> je na bajt presny (na rozdil od statistik vypisovanych ifconfigem,
> ktere jsou na packet presne). Jedina moznost je, ze jsi prekrocil 4GB
> (2^32) a ono to preteklo. Pak si musis nainstalovat IPchains, ktere
> maji 64-bitova pocitadla.

   Ale, radsi bych si dal par facek. Meril jsem obraceny smer! Uz je vse
OK.

   Borek Lupomesky

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========