Visual nebo RAD C pro linux

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Květen 21 14:09:13 CEST 1998

Jan Kasprzak wrote:
>         Zalezi na tom, pro jaky toolkit to chcete. Urcite GUI
> buildery existuji napriklad pro XForms, Qt, Tk (aspon kdysi existoval,
> nevim jestli je i pro Tk8). Nevim, jestli existuje pro Gtk.

GUBI a GLE, ale naposled co jsem je videl, byly pro starou verzi GTK.
Tim Janik ted spise vyviji GTK nez nastroje

> Editors that break lines for you are evil (GNU emacs comes to mind)

:) to ale emacs nedela

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+