Visual nebo RAD C pro linux

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Čtvrtek Květen 21 20:07:55 CEST 1998

>     JK: Petr VYHNALEK pise:
>     :: neznate nekdo nahodou nejakou nadstavbu nad C (C++) pro
>     :: linux. Kde bych si mohl v Xech namalovat formulare, na ne umistit
>     :: widgety a ono mi to vygenerovalo kod. Neco jako C++ Builder od
>     :: Borlandu.
>     ::
>     JK: 	Zalezi na tom, pro jaky toolkit to chcete. Urcite GUI
>     JK: buildery existuji napriklad pro XForms, Qt, Tk (aspon kdysi
>     JK: existoval, nevim jestli je i pro Tk8). Nevim, jestli existuje
>     JK: pro Gtk.

> [...]

 nevim, ale ja osobne si zrovna v kreslicich programech typu delphi a c++
 builder nelibuji. jedine, co od GUI builderu potrebuji je, aby za me
 nastavil velikosti nejakych buttonku (pokud to ten widget set neumi
 rozumne nastavovani velikosti pomoci ruznych parametru vertikalnich a
 horizontalnich boxu nebo tabulek) a okynek. z vlastni zkusenosti mohu
 rict, ze jak v Qt tak v GTK se bez GUI builderu obejdete velice dobre. no
 to je ale muj osobni nazor na vec ;)

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)