remote printer [nemohu pripojit vzdalenou tiskarnu]

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Květen 22 06:06:01 CEST 1998

Dekuji ja jsem pouzival hosts.eque nebo tak nejak
presto dale netiskla nakonec jsem ze zoufalstvi
odinstaloval lpr rpm -e --nodeps.. a nainstaloval
verzi 0.2x rpm -i .. zas nic pak jsem upgradoval
na 0.3x rpm -U a najednou tiskne. To jsou veci.
Po kazde operaci jsem prestartoval lpd
Dan