Linuxove noviny

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Květen 22 10:28:34 CEST 1998

On Fri, 22 May 1998, Miroslav Lednicky wrote:

> Napodobne. Ted jsem to zkousel a taky jsem si nepocetl.

Predpokldam, ze posledni ln pouzivaji ps level2, kdezto dosud
pouzivaly level1.  Novejsi postscripty to umeji, starsi ne.
Vcera jsem psal P.J.m., cekam, jake k tomu zaujme stanovisko.  :-)
Snad ho ovlivni i to, ze dnes uz nejsem sam.

BoChal.

P.S. V Acroreadu jdou cist dobre.