Nezname zarizeni...

Pátek Květen 22 13:10:57 CEST 1998

drak na brailcom.cz (Roman Vesely) writes:

> Tezko rict, jak se to stalo, ale na disku mam misto adresare /tmp toto:
>
> cr--r-Srwt  1 10023 10023    39,  39   Oct 25 1990 tmp

Zajimave, to je ML-16P experimental I/O board :-)

> Nejde to vymazat, prejmenovat, ani pri nabootovani z diskety a
> namountovani...

Zkuste zjistit, zda ma soubor nastaveny immutable bit:

$ lsattr  /tmp
lsattr 1.10, 24-Apr-97 for EXT2 FS 0.5b, 95/08/09
----i-- /tmp
    ^
Pokud ma, pak po jeho odstraneni prikazem
chattr -i /tmp
pujde /tmp smazat.

Pokud ho nastaveny nema, bude nutne pouzit debugfs a /tmp odstranit
prikazy:

debugfs:  clri /tmp
debugfs:  unlink /tmp

Mozna by stacil jen rm, ale tohle by nemelo selhat ;-).

Samozrejme je potreba debugfs poustet na odmontovany FS - tedy je
potreba nabootovat z diskety ... Pak jeste spustte fscsk a treba to
dobre dopadne.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR