Konfiguracia X-windows

František Návara Franta na kovova.cz
Pátek Květen 22 13:12:30 CEST 1998

S konfiguraci X-Windows mam taky takovy problemy
detekuje mi to 64KVRam A kdyz to prepisu na 4MB
A kdyz to upravim v  XF86Config tak je sice spustim
ale rozhodi se mi obrazovka.

Mam kartu AT25 ktera je podporovana az v nove verzi X-Windows
XF86-3.3.2.  Precetl jsem to na inetu. Co delat?
Od kud zkopirovat novou verzi?
Nestacilo by zkopirovat jen nektere soubory?

Stacila by mi i obycejna VGA ale na instalacnim CD RedHat
asi nejsou potrebne soubory. Nebo jsou?

Chtel bych zkusit neco jineho nez Win95 ale nemuzu se k tomu dopracovat.
      Kdyz ale zmenim ve Win95 videokartu nemusim hned
preinstalovavat na Win98. Ale asi jsem nekde v nevedomosti.
Pomuze me nekdo nasmerovat?

Franta
Franta na kovova.cz