problemy s procmailem

Dobes Jiri bobes na bigfoot.com
Pátek Květen 22 13:41:04 CEST 1998

>Neco jako jak posilat maily na mobil...

Potreboval jsem vyresit uplne stejny problem,
(posilani mailu na SMS)
po zkouseni procmailu jsem to doma vyresil
(muzu to poslat...), ale
realizovat jsem to potreboval na FreeBSD -
tam jsem procmail nerozchodil. Cili jsem
to napsal proste v BASHi a chodi to vyborne
- princip je: v .forward se napise pipa do myho programu
a ten do subjectu napise odesilatele, subjest a
cast tela dopisu. (Kdybyste meli nekdo lepsi
napad, tak mi ho poslete...) Funguje to vyborne.
(Zatim 3 dny...)
Jestli chces, tak ti to poslu (pripadne
to dam na svoji stranku - az to stacim...)

		Jirka
--
Jiri Dobes <bobes na bigfoot.com>