Mind'sEye ??

Jan ONDREJ / SALSOFT ondrejj na salstar.award.sk
Neděle Květen 24 14:30:30 CEST 1998

On Sun, 24 May 1998, Zdenek Pizl wrote:
> povedlo se nekomu prelozit ze zdroju tenhle 3d modeler ??
>
> me se to nepovedlo, takze jsem si musel stahnout binarni verzi :-(
>(http://mindseye.luna.net )
> vzdycky jsem zkolaboval na kompilaci podadresare matrix a nurbs :-(

Ano, podarilo sa mi to. Naposledy som kompiloval 0.5.22.
Verzie, ktore maju prilozeny matrix a nurbs sa kompiluju velmi
lahko, starsiu verziu som kompiloval asi 3 mesiace. :)
Ten nurbs tusim vyhodi chybu, ale iba pri kompilacii ukazok,
co nieje potrebne. Prikladam skript, pomocou ktoreho som
ho kompiloval (je trocha upraveny, lebo povodne som
kompiloval starsie verzie). Mozno sa z neho daju vyhodit
este niektore veci, ale mne to naposledy islo s nim
celkom dobre.

> jestli s tim mate nekdo nejakou zkusenost, dejte vedet, ten software je
>velmi cool

Tak k tomu by som mal tiez nejake pripomineky. Este to nieje hotove.
Sledujem to uz isty cas a este im to bude dost dlho trvat, kym to
dokoncia. Skus si zatial pozriet programcek Blender
(www.neogeo.nl).

			Cau.
						SAL

PS: Ak by bol este nejaky problem s kompilaciu, tak sa mi ozvi
   na ondrejj na salstar.award.sk.
   Rad poradim, popripade spravim RPM (uz davno sa na to chystam).

Tu je ten shellovsky skript
--------------
#!/bin/sh

VER_MATRIX=`echo matrix`
VER_NURBS=`echo nurbs`
echo "$VER_MATRIX"
echo "$VER_NURBS"

# compile mindseye

rm -f config.cache
/configure --with-qt-include=/usr/lib/qt/include
make clean

rm -f src/include/matrix src/include/nurbs
ln -s ../../$VER_MATRIX/include src/include/matrix
ln -s ../../$VER_NURBS/include src/include/nurbs
rm -f src/kernel/libmatrix.a src/kernel/libnurbs.a
ln -s ../$VER_MATRIX/src/libmatrix.a src/libmatrix.a
ln -s ../$VER_NURBS/src/libnurbs.a src/libnurbs.a
rm -f src/lib3dmf.a
ln -s io/3dmf/lib3dmf/lib3dmf.a src/lib3dmf.a
make mindseye
strip src/MindsEye
mv src/MindsEye .