Planovani procesu a cteni po eofu

Suma Petr Tobiska tobiska na ure.cas.cz
Neděle Květen 24 18:13:29 CEST 1998

Ahoj lidi,
narazil jsem na zajimavou vec: kdyz si prelozim nasledujici programek:
---- eofak.c
#include <stdio.h>
int main()
{   while( getchar() != '\n' ); }
----- koned eofak.c
a presmeruju mu na stdin prazdny soubor
echo -ne "" > nic; a.out < nic
sezere veskery volny idle time (po vypsani topem asi 97%). Bezeli mi pri
tom X, nejake xtermy atd.
Pouzivam RH 5.0, 2.0.32, gcc-2.7.2.3-8, Pentium 100MHz/32MB.

Jak to je s planovanim takoveho procesu a jak ovlivnuje vykonost
systemu?

Kde se da najit nejaka literatura (mam pujcene Principy OS Unix od
Bacha, ale nevim, jak presne to je v linux, napr. jak je to presne se
signaly ( neco jako sighold v BSD )). Na cteni zdrojaku jadra si
netroufam.

     Suma

--    Suma Petr Tobiska ( Tobi\v ska )
      Faculty of Mathematics and Physics, Charles University, Prague
      IREE, Academy of Sciences, Prague
mail-to:  suma na mail.kolej.mff.cuni.cz