Novy Linuxovy server

Stanek Petr Petr.Stanek na inec.cz
Pondělí Květen 25 08:20:02 CEST 1998

A neni se lepsi pripojit jiz k fungujicim a "zavedenym"
serverum?

Pokud by byl zajem se pripojit k verejnemu a vsem pristupnemu
projektu LINUX-CZ, (ktery zhruba odpovida vasemu popisu)
tak neni nejmensi problem.

Primarni http://linux-cz.inecnet.cz
Mirror 	 http://linux-cz.upce.cz
Mirror 	 http://linux-cz.alla.sk

Je take zajisteno fulltextove vyhledavani.

S pozdravem za linux-cs-team Snek.