/etc/printcap v Debianu

Stepan Kasal kasal na matsrv.math.cas.cz
Pondělí Květen 25 10:06:45 CEST 1998

On 21 May 1998 16:49:50 +0200, Petr Snajdr <snajdr na brailcom.cz> wrote:
>    netusite proc mi nechce chodit program
> printop z HAMMa. Pri spusteni mi vzdy napise
> neco jako
>
> Error in startup script: can't read "printcap_list": no such variable
>     while executing
> "foreach i $printcap_list {
>     lappend tmpname_list [lindex $i 0]}"
>     (procedure "insert_buttons" line 12)
>     invoked from within
> "insert_buttons $path $type $this_prin
> [...]

Zkusil bych dat
	file `which printop`
a vypise se, v cem ten script je, mozna Python, mozna Tcl/Tk, co ja vim,
okenkum nerozumim.  Pak bych zkusil provest upgrade prislusneho baliku,
nebo mozna downgrade prislusny podle data vzniku baliku (nejaka Tk 8 ma
snad byt strasne rychla, ale mozna pry jsou problemy z kompatibilitou).
  Taky mne napadlo, ze pokud je promenna $printcap_list do toho programu
vestavena, tak je mozna nutne dat pozor, jestli je ten interpret
zkompilovany pro BSD like systemy, nebo pro tisk podle SystemV.
Ale ktery linux tiskne podle System V?
					HTH, Stepan