virtusers X users

Ondrej X Dolezal ondrej.dolezal na redigy.cz
Pondělí Květen 25 11:57:46 CEST 1998

> Nezkousel jsem to, ale mohlo by to fungovat. Jinak dalsi reseni je
> popsano v dokumentu
> ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/Virtual-Services-HOWTO
> Tam je ale resen obecnejsi pripad, takze pro Vase potreby to muze byt
> prilis komplikovane.

Dekuji - bohuzel, ten dokument predpoklada ze domena ma alespon
jeden A zaznam v DNS. Ja jsem vsak v situaci, kdy pro nedostatek
IP adres nektere domeny jsou 'ciste' virtualni a maji jen CNAME
zaznamy - pak je tam popsany postup nepouzitelny.

Proto by me zajimalo reseni ktere je jen 'sendmailove' a nepotrebuje
konfigurovat jine veci.

S tim souvisi jeste jeden problem - nevite nekdo prosim, jak nastavit
Sendmail aby neprepisoval 'From' a 'return-path' odchozi posty na
one-true-name stroje na kterem bezi? Resp., podle dokumentace by
mela jit pouzit genericstable - ale ta jednak vyzaduje zaznam pro
kazdeho jednotliveho uzivatele a predevsim nepomaha, pokud posta
jde z domeny ktera nema 'vlastni' MX.

> A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
> UJF AV CR

Diky za pripadne odpovedi,

   (+420) 603 499 675                                     Redigy TWF
   Ondrej.Dolezal na Redigy.Cz                     Jiraskova 11 Olomouc