X-windows

Stefan Stieranka stierankas na ppsdetva.com
Úterý Květen 26 07:03:02 CEST 1998

Hi,
uz som tu pisal o problemoch s konfiguraciou X, ktore nemozem s Monkey
rozchodit na S3VIRGE. Uz som dospel k stadiu ze mi X detekoval tento chip
(aspon ho vypislal), no stale mi to dava 320x200 a aj na virtualnej
obrazovke (stahol som totiz nejaky balicek pre S3). Ked som rucne upravil
virtual aspon na 640x480 tak mi to totalne rozhodilo obraz. Neviem kde moze
byt chyba.
Ja myslim ze by tam malo ist nastavit (na S3) aj obycajna VGA, alebo nie? Ta
sa vsak nechyta. Stale len tych blbych 320x200.
Asi sa budem musiet dalej trapit s Win95 :-).

Dik za pripadnu radu
  stierankas na ppsdetva.com