Neda sa odhlasit z konferencie

Martin Furak furak na zv.psg.sk
Úterý Květen 26 10:00:21 CEST 1998

Dobry den,
viem, ze to sem nepatri, ale dufam, ze spravca konferencie si to precita a
urobi napravu.
Problem: Poslem na listserv na muni.cz unsubscribe linux a listserver mi vrati
chybove hlasenie: FURAK na ZV.PSG.SK: You are not subscribed to linux na muni.cz

Lenze ja som prihlaseny a chodia mi prispevky. Takze pozriem a vidim: Report
any problems to 'kas na informatics.muni.cz'. No tak napisem o co mi ide.
Odpoved :

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<'kas na informatics.muni.cz'>

550 <'kas na informatics.muni.cz'>... Host unknown (Name server:
informatics.muni.cz': host not found)
Fuf... to su mi veci...
Takze co s tym pan Jan "Yenya" Kasprzak?
Jedna moznost vysvetlenia by tu bola. Ked som sa prihlasoval do konferencie,
tak moja adresa bola furak na psgnetzv.sk . Medzicasom tuto adresu moj ISP
konvertuje do tvaru furak na zv.psg.sk a listserver je z toho asi zmateny. Ak
sa pokusim napisat  unsubscribe linux furak na psgnetzv.sk tak listserver samo
sebou zareaguje  na spatnu syntax.
Ako z toho von? Obdobny problem tu uz niekto mal.
Zdravim
Martin
---
 (_______)   (_______)                     | |     Martin Furak