KDE-Beta4.1 z RedHat5.0/contrib

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Květen 26 10:29:50 CEST 1998

Stahoval jsem si betu4 a pouzivam ji vcelku bez problemu, az na nasledujici:
KGhostView - hlasi nejake chyby a nespusti se (ale nehavaruje).
KVidTune - pote co jsem jej zkompiloval jsem ho spustil jednou a pak uz ne.
KFloppy - verze, ktera je v distribuci bety4 asi neni uplna - stahl jsem si zdrojaky, zkompiloval a je OK.

Nekde jsem take videl distribuci pro glibc2.8. Vcera jsem si take zkusil stahnout aktualni snapshoty. Uvidim, zda se neco zmeni...

Slavek Banko.