VTR-500

Michal Batko xbatko na informatics.muni.cz
Úterý Květen 26 10:42:50 CEST 1998

> Ve 2.1. je nejaka podpora pro BT 848 a nekolik dalsich.
Jo, tu jsem zkousel. Melo to jen jednu malou chybku. Kdyz jsem natahl
modul bttv do jadra, tak mi mirne zamrzl Linux :-(
Ale je docela mozne, ze to nefunguje v nejake konfiguraci a v jine jo.
Nemam ale ted cas to zkouset :-)

|       Michal Batko      | http://www.fi.muni.cz/~xbatko |
| known as MIB the Spider |   mailto:xbatko na fi.muni.cz    |