KDE-Beta4.1 z RedHat5.0/contrib

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Úterý Květen 26 14:08:31 CEST 1998

Ondrej Feela Filip wrote:

> Preji pekny den, Pane Ulc,
> :-)) To ste ani nemusel, na ftp://ftp.ipex.cz/pub/linux/kde mam vse
> potrebne. Usetril byste nase linky. :-)))

Sypu si popel na hlavu, ale Segmentation fault core dumped je tak asi
jedine, co se mi podari z KDE vymacknout. At stahuju, co stahuju, chudak
sitovka je skoro zavarena :-)
Zkousel jste to nekdo instalovat na CISTY RedHat 5.0?
(#define CISTY="bez podstatnych zmen v knihovnach, ktere by mohly delat
neplechu,
ktere nejsou v updates")
Diky moc za kazdou radu (vcetne tech nainstaluj si novuo verzi knihovny XY),

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz