symlinky v SAMBE

Vlach Vladimir vlach na sporty.cz
Úterý Květen 26 13:36:55 CEST 1998

Me simlinky funguji v pohode. Napriklad muj domaci adresar se mi pripoji
pres [homes] a tam mam udelany simlinky
treba do /home/httpd/html na spravovani Webu. Simlinky jsou pojem mne v
pohode. Vidim je jako adresar
a nevim o nic vubec. Neda se to poznat. (Testovano Windows 95, 98, NT)
S pozdravem
Vlada Vlach mailto:vlach na brn.czn.cz
Brno        ICQ: 9511246

OPRAVDU