XFig barvy

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Květen 26 13:48:52 CEST 1998

Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Mam nasledujici problem. Mej jsem doma v pocitaci grafickou kartu s
> 256Kb
> pameti, takze jsem jel 16 barvach. Ted jsem koupil novou, mam barev hafo
>
> (65 000), ale nektere programy to ne a ne pochopit. Treba XFig mi
> neustale
> neni ochotny alokovat vic nez 2 barvy pro kresleni (sam barevny je). A
> i presto, ze jsem ho preinstaloval.  Jo, a cast X-u jsem taky upgradnul.
>
> Cim to muze byt? Co s tim?

Nevim jestli to souvisi s timto, ale nektere programy jsou napsany
tak mizerne, ze podporuji pouze 8-bit display - zkuste treba
jen v 8bit rezimu, i kdyz ja mam pocit ze Xfig co to mam
jede normalne i 15bit (Xfig 3.2 beta4)

Zkontrolujte si rovnez resources jestli tam nemate nekde nastaveny
monochromaticky rezim. A zkontrolujte si jestli skutecne pracujete
v 16bitu prikazem xdpyinfo.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk