Linux jako komunikacni server

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Květen 27 01:24:36 CEST 1998

Leos Bitto wrote in message ...

>Swapovat? Vzdyt tam skoro nic nepobezi. Vlastne jen sendmail a pppd, mozna
>apache aby to slo nejak pohodlne ovladat (a ten muze bezet pres inetd).
>Tomu musi 8 MB RAM stacit v pohode.

Vyrozumel jsem, ze to ma byt nahrada za Winproxy, tj. by na tom mel bezet
nejspis squid -> malo pameti, maly disk. Chtelo by to oboje alespon zdvojnasobit,
disk radeji jeste o chlup vetsi. Mluvim z vlastni zkusenosti, musite take jeste
pocitat s dostatecnym mistem pro mailqueue sendmalu + mailboxy pro uzivatele.

Zdenek Prchal