chyba pri kompilacii

Ľuboš Balát jeeff na fornax.elf.stuba.sk
Úterý Květen 26 22:46:35 CEST 1998

caf

Jaroslav Brandis wrote:

> Zdravim ...
>
> Co moze znamenat tato hlaska ?
> gcc: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 6

No mne toto hadzalo, ked som presiel z RH 4.2 na RH 5.
Mam Cyrix 6x86 P166+ a vraj bola chyba v tom. Potom som
presiel spat na RH 4.2 9nevidel som ziadny rozumny dovod
trapit sa s RH 5....) ale vraj existuje nejaky Patch pre Cyrix.

Zaujimave na tom bolo to, ze to vyhodilo tu chybu vzdy na inom
mieste.... Tak som vlastne prisiel na to, ze to je asi tym procom.
S RH 5.0 fungovalo vsetko, okrem kompilacie ....

logout
--
                                   \|/
                                 (@ @)