Linux jako komunikacni server - dalsi dotazy

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Středa Květen 27 12:39:29 CEST 1998

Dobry den,

dekuji za prvni sprsku odpovedi. Mam jeste par dotazu:

1. Dozvedel jsem se, ze UART by mel byt 16550, aby to fungovalo OK.
Kdyz jsem tu IO kartu vyndal, zadny svab s tim oznacenim tam neni -
hlavni svab zda se je nejaky "Winbond W86C450" - nebo to neni to
prave cislo? Ma tahle karta FIFO buffer nebo nema? Kde by se dala
pripadne koupit uplne normalni ISA karta s 16550? Neda se proste jen
prohodit tenhleten Winbond brouk za jinej? Za kterej? Kde se da
koupit?

2. Na CDckach PowerTools jsem zjistil, ze mam RedHat4.1. Je tato
distribuce pouzitelna? (Asi si budu muset stahnout nove jadro, ale co
zbytek programu?)

3. Nemam par dni pockat na RedHat 5.1?

4. Na tech PowerTools CDckach se pise, ze na Linux potrebuju jen
40MB. To je asi jen na OS a na nic vic, ze?

Diky.
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz