Linux RedHat 5.1 je venku ;)

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 27 10:46:27 CEST 1998

On Wed, 27 May 1998, Pavel Lisy wrote:

> Nejak jsem to v pegasu nerozbalil, neda se to stahnout nekde na ftp?
> Nebo: neslo by jim to poslat, aby to jiz na te diskete bylo rovnou?
>
> Pavel
>

>   Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)

  Bootovacky lze stahnout treba na
sunsite.ms.mff.cuni.cz/OS/Linux/Distribution/Redhat/redhat-5.1/images

Instalace je sice ceska (ale clovek si to obcas musi prekladat do
anglictiny, jako odkladaci prostor -> swap, apod. :-)
 Cesky locales jsem si tam zas az tak moc nevsim, ale jeste jsem to moc
nestudoval.

			Michael