ppp na RedHat 5.0

Milan Suchanek such na cadis-sw.cz
Středa Květen 27 10:40:18 CEST 1998

Zdravim,

dostal jsem se do mensich nesnazi pri sprovoznovani dial-up serveru. Mam
RedHat 5.0, kernel 2.0.101, ppp-2.2.0f-5, initscripts-3.32-1. Problem je
v tom, ze po uspesnem prihlaseni uzivatele se spravne nenahodi rozhrani
ppp0. Musim dat rucne ifconfig ppp0 up a prislusne take upravit
routovaci tabulku. Domnival jsem se, ze skripty ip-up na /etc/ppp a
dalsi sada skriptu na /etc/sysconfig/network-scripts maji neco obdobneho
provadet, avsak nic se nestane. Mam tedy radeji do skriptu
/etc/ppp/ip-up nacpat ono jiz zminovane ifconfig ... a route add -host
... a ignorovat to, co nabizi RedHat?

dekuji

Milan Suchánek

CAdis a.s.