KDE - Internation Keyboard

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Středa Květen 27 10:21:36 CEST 1998

Dobry den,

On Wed, 27 May 1998, Slavek Banko (axis) wrote:

> Zkousel nekdo rozchodit Kikbd?

No ja jsem autorem ceskych map klavesnice pro kikbd :-)

> Stahnul jsem si to, zkompiloval a funguje, az na par drobnosti.
> Ceske znaky s carkama jsou v poradku, ale znaky s hackama a krouzkama,
> atd. se neobjevi. Kdyz jsem v definici ceske klavesnice zmenil nazvy
> znaku (ecaron, scaron, ccaron, atd.) za jejich ASCII kody, tak jiz jdou
> napsat - jakoby mi Linux neumel nazvy znaku prevest na prislusny ASCII
> kod. Locales mam nastaveno na CZ. Kde mohu mit jeste chybu?

Me to zatim funguje bez problemu ma RH 4.2 s XFree 3.2 (jo a Qt 1.33, s
verzi 1.31 nebo 1.32 (ted nevim) cestina vubec nesla), tam to jde dobre.
Na Debianu Hamm se mi to zatim nepodarilo prelozit a nemel jsem cas se tim
zabyvat...

Potencialni zdroj problemu je zrejme v tom, ze LANG ma byt nastaveno na cs
ne cz. Je to zasadni chyba, ktere jsem se pred casem dopustil i ja v
jakemsi HOWTO, ktere je ted vystavene na www.linux..cz...

Jinak kikbd je pouze libivi interface pro xmodmap (+ nektere zajimave
vylepseni ohledne prepinani jednotlivych map). Takze pokud vam nefunguje
cestina na urovni xmodmapu, chyba neni na strane kikbd.

						Pavel Voch
You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery