router / linux router / ISP atp.

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Květen 27 17:42:13 CEST 1998

> no no no, ISP chteji za init. 15000,- (mohu jmenovat, takovi jsou!!!)

V tom muze byt zapocitana cena modemu.
Nejlepe 3Com US-Robotics Courier 10-15 kKc
Nejlepsi by bylo rict co v te cene vsechno je.

> archiv prozkoumam, ale   prihlasil jsem se nedavno :-((
>
> skut. jde o to, jestli routovat ciscem nebo linuxem kvuli cene - hold na
> kazde kacce zalezi a je to stejne jenom pro 9.6k... (takrka privatni sit,
> vite..) :-))

Pokud se jedna o stranu zakaznika, tak lze Linux s klidnym svedomim
doporucit. V tomto pripade je cisco celkem dost drahe a navic pouze
jednoucelove. Na Linuxu se daji provozovat aplikace typu squid,
apache...

Cisco navic neumi konfigurovat kazdy.