Preklad kernelu

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 27 22:02:56 CEST 1998

On %M %N, Mojmir Motycka <mmotycka na elaso.cz> wrote:
> na PC s Intelim boardem, Pentiem 200, 32MB pameti, 2GB disk NEC.
> Mam potize s prekladem jadra (zkousel jsem puvodni 2.0.33
> i nove 2.1.90) a dopadlo to vzdy jinak stejne :(
> Kompilator (2.7.2.3) spadne s hlaskou tohoto typu:
>
> gcc: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11
> Efekt je stejny pri obou prekladanych jadrech, spadne to vzdy na jinem
> [*.o] (pri kazdem prekladu na jinem).
To vypada na hardwarovy problemek. Asi pred 14 dny mi spadnul server, protoze
odesel vetracek :(( Stroj celkem chodil, ale kdyz jsem chtel nezo
roz-gzipovat, tak hazel ruzny chyby (CRC-error ...) na 100% spravnem soubru
... Jo a nekde by se mela vyskytovat dokumentace o "Fatal sig 11", ale nevim
presne kde :(to ta skleroza a zkousky)
> Delal jsem experimenty s ruznou urovni optimalizace, ale bylo to spise
> horsi nez lepsi. Nejsem zrovna znalec Ccka, takze predem diky za kazdou
> dobrou radu.
 Poradne zkontrolovat stav pocitace. Pokud to BIOS umoznuje, podivat se na
teplotu procesoru pred kompilaci a po ni, RAM... A tak vubec.

Snad to k necemu bude
				Petr Čech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|