router / linux router / ISP atp.

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 28 08:46:21 CEST 1998

vpetr na bigfoot.com (Vl.Petr) writes:

> V tom muze byt zapocitana cena modemu.
> Nejlepe 3Com US-Robotics Courier 10-15 kKc
> Nejlepsi by bylo rict co v te cene vsechno je.
>

> ******* neni v tom nic nez PORT na CISCU....

V tom propade si muzete vybrat jineho providera.

> Pokud se jedna o stranu zakaznika, tak lze Linux s klidnym svedomim
> doporucit. V tomto pripade je cisco celkem dost drahe a navic pouze
> jednoucelove. Na Linuxu se daji provozovat aplikace typu squid,
> apache...
> ******* jasne, takze k ISP ne... Pry CXzechNet to tam ma a ma problem ...??
> (nebijte me)
>

> Cisco navic neumi konfigurovat kazdy.
> ******* a Linux ano?

To sice taky ne, ale pomer lidi, kteri umeji nakonfigurovat Linux
proti poctu lidi, kteri umeji nakonfigurovat cisco je celkem
velky.

Navic vetsina lidi v malych (nebo i vetsich) firmach ma jenom jedno
cisco a na tom si jednoduse nemuze dovolit nejake experimenty. Proste
to vypada tak, ze se koupi cisco, prijede odbornik, nakonfiguruje ho, a
pak uz do nej nikdo nehrabe.

Brno, Czech Republic