Navrh nove konference

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Čtvrtek Květen 28 10:29:39 CEST 1998

> napadlo me zda by nebylo od veci zalozit konferenci na tema
> "Bezpecnost v Linuxu", kde by se diskutovaly napr bezpecnostni
> diry v distribucich, aplikacich .. atd.

Podobna konference je na rak.isternet.sk, ale nic jsem odtamtud jeste
neslysel.

Jinak pro vsechny: v nejblizsi dobe by se mel rozjet projekt
LINUX SECURITY.
(Blby nazev, co? Napada vas lepsi?)
Mel by to byt on-line magazin o bezpecnosti Linuxu. V cestine.
(Bohuzel to jeste neni ve stavu schopnem prezentace.)

> Jako male opatreni proti hackerum bych navrhoval napr. aby se tam
> mohl prihlasit jen clovek s neanonymni adresou (tj zadne
> novak na hotmail.com, franta na bigfoot.com ... atd) a take aby
> se obcas zverejnil seznam vsech ucastniku.

To je celkem zbytecne. Hackeri ty informace maji vetsinou drive nez se
to objevi v konferencich. Krome toho jak zjistite ze jmeno v konferenci
je prave?

Ondra

--
P.S.: penize nepujcuji